Jonathan Advanced Member

  • Member since Jun 28th 2009
Last Activity
  • Fallen Arriel -

    Hey;))

  • JCpatriots -

    Holy hi...


    I see RMG has already gotten to you. Figures... >.> :p

  • RollinRightInuit -

    I'm not being petty, I just said I'd take back the whole eloping etc. if it was you :p No offense, but, I'm not marrying you :rolleyes:

    And I did say "the last time you were active", not "right now". We were in tinychat at the same time a lot back then, and I just find you really annoying. Sorry.

  • RollinRightInuit -

    Meh, I just remember you being really, really irritating the last time you were active.

  • Raylan Givens -

    How did you guess, what was the give away?

  • Mrs. Frazer -

    Awww, you would deserve her just for saying that. :hugs:

    Haha, thankya. :D

  • Mrs. Frazer -

    Awww, is she perty? Is she nice? Does she deserve you? ;3
    :lol:

    Ooooh, yes, and I'm absolutely lovin' it. :lovey:

  • Mrs. Frazer -

    Oooh, relationships?!

    TELL ALL. :D

  • Mrs. Frazer -

    Awww same. :p

    I feel a bit distant from TH since I have been kept busy. :lol:
    Why you so busy, Joooonny dear?

  • Mrs. Frazer -

    Couldn't be better, thanks. :D

    How about you? :)

  • Mrs. Frazer -

    I thought I'd drop you a message because I saw you post and then I clicked your name. :lol:

  • Erik! -

    why hello there gorgeous. ;)
    how are you?!

  • Mrs. Frazer -

    :love3:

  • Mrs. Frazer -

    :lovey:

  • Mrs. Frazer -

    That's good to hear. :)
    I'm [I]very [/I]good actually.
    Got any plans for today, Joooooonny? <3

  • Mrs. Frazer -

    From my last post: *stuck
    Haha, don't worry. :rolleyes:

    How're you today, lovely :lovey: ?

  • Mrs. Frazer -

    Ahaha, well I have the weirdest dreams when I'm ill.
    Oh and sorry, I'm kinda short of cash so I'm stuff with Mrs. Lovely. :rolleyes:

  • Mrs. Frazer -

    Yeahh, it did suck. I got no sleep for 2 days straight 'cause I kept having nightmares that these people couldn't eat so I was tryna get them better but I couldn't show them how to eat 'cause it hurt too much. :cries:
    Thankyou, btw :hugs:
    [I]p.s. i'm pretty much better now, anti-biotics have made it become little more than a sore throat now. :D[/I]

  • Mrs. Frazer -

    I have tonsiltis :(
    I can't even speak properly, so when a friend called me up today she said I sounded like a twat. :nono:

  • Mrs. Frazer -

    JOOOOOON, I'm sick. :(

  • Mrs. Frazer -

    *WEDDING BELLS*
    Here comes the bride, all fat and wise, couldn't fit in the door, so she had her wedding outside. :rolleyes:
    :lovey:

  • Izzie :) -

    Oooo haha, what's up ? x

  • Mrs. Frazer -

    NONONONONO, I just don't want everyone to be like "ANOTHER E-HUSBAND, YOU SLAG" and I most importantly don't want you to be like that either. :rolleyes:
    As long as you don't think imma slag, then I'll marry you right away. :D

  • Izzie :) -

    Haha lol yeah, I'm alright lol, been better :L you? xx

  • Mrs. Frazer -

    YAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYAYA.

    Tanner's gonna be so mad. :(

  • Mrs. Frazer -

    Yes, he's telling everyone "you wouldn't wanna get married" and stuff - and he won't even gimme a picture of himself so I don't know who the hell I'm married too.

    Marry me? :lovey:

  • Izzie :) -

    Helooo, there was something I needed to ask you but I can't remember D:

  • Mrs. Frazer -

    You wouldn't want to see Inception THREE times, honey!

    And I think you might have to intervene, yes. He seems to be posting all over the forum that I'm cheating on him.. I wasn't, until now. :lovey:

  • Erik! -

    [IMG]http://threadbombing.com/data/media/2/strokes_it_slow.gif[/IMG]

    whoever you want to be. ;)


    i'm glad you are doing great, man. how's the summer heattt?
    AND I HAVE A VERY BAD COLD, COME FIX IT.

  • Mrs. Frazer -

    Mr. Lovely's being mean to me. :(