Search Results

Search results 1-20 of 164.

  • Girls in male showers

    elsa - - Debate and Discussions

    Post

    Quote from Emilyfox: “For me it is not a deal...i wi do my shower with a casual look on either side occasionally.. Some times I have noticed one or two boys try their best to hide their boner. ” How often do you and other girls go suck them so they get rid of their boner quickly ?

  • Just tineye.com found it

  • Dicks and pussies

    elsa - - Puberty

    Post

    Quote from SouthernDude: “Quote from elsa: “Cool thanks lol at what point do you think this place is gonna get shut down or made 18+ only? ” If the feds find it then idk what they'd do about it. Maybe lock it up for a bit. But with the complete lack of moderation just about anything goes on this site. ” yeah... which makes it kinda cool like how you can talk about anything with friends... but suddenly there are so many who are trying to get nude photos out of people that it’s losing its appeal f…

  • Dicks and pussies

    elsa - - Puberty

    Post

    Cool thanks lol at what point do you think this place is gonna get shut down or made 18+ only?

  • Dicks and pussies

    elsa - - Puberty

    Post

    InFake, both of them Quote from SouthernDude: “ ” figured they were fake too, but tineye and Google image came up with nothing; what do you use?

  • Dicks and pussies

    elsa - - Puberty

    Post

    Sketchy

  • Dicks and pussies

    elsa - - Puberty

    Post

    Damn

  • Quote from Cutie457: “hVOjNXN.jpgteenhut.net/attachment/4838/?s…12d62bb77f14ad3c353fdc7ea ”

  • Rate dick and pussy 1-10

    elsa - - Puberty

    Post

    Cute one bye?guy

  • My pubes

    elsa - - Puberty

    Post

    Blush

  • Rate dick and pussy 1-10

    elsa - - Puberty

    Post

    Quote from kittyjello58: “I have finally got the confidence to show me I hope it’s good please tell me what you think ” Like a delicate flower! So brave

  • Rate dick and pussy 1-10

    elsa - - Puberty

    Post

    I’d give it a 10, I can’t really fault this dick lol maybe half a point off for being a bit too big? Nah

  • My dick

    elsa - - Teen Sexuality

    Post

    Wow yeah Maybe bigger than average but wow

  • My pubes

    elsa - - Puberty

    Post

    yeah because that doesn’t remotely look like it’s from a porn site

  • Penis size

    elsa - - Puberty

    Post

    Quote from MrHardy: “Honest to god 7.3" ” Then consider the thread called “my penis” and demonstrate?

  • My pubes

    elsa - - Puberty

    Post

    Talk is cheap lol A lot of us have then took photos down after a week, consider that

  • Personally, I don't believe it is right to attack another person physically. Yes, some people do things that make us angry but our response to that should be appropriate and preferably after having calmed down. So no-one could complain that a partner didn't want to continue a relationshop after an episode of being unfaithful. Asaulting the other party is not the right response, though. Quote from Sean2001: “ As for being kicked in the balls specifically, the one time a violent response is reason…

  • Groped / Rubbed against?

    elsa - - General Advice

    Post

    Usually the best thing is to draw attention but not involve her directly I heard of a guy seeing this, and held his phone up and started filming or pretending too and loud enough to be heard talked like he was live streaming and was like “hey everyone I haven’t seen this live before but this old guy is totally trying to dry hump this girl on the train” etc and the guy moved away and sprinted off at the next stop

  • Quote from AngelEmily: “pink thong, rarely wear it^^ ” Special occasion?

  • getting fucked

    elsa - - Gay

    Post

    It hurts so much